loading...
تکنو گیم
ابوالفضل بازدید : 20 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

به نقاط فوق العاده زیبای اروپا سفر کنید تا زیبایی ها را پیدا کرده و اسرار مرموز زندگی روزانه ی امیلی را که در فروشگاه عتیقه فروشی به ارث رسیده از عمویش وجود دارند را کشف کنید. این بازی، اولین سری از بازی های کتاب ارواح خواهد بود که شامل یک سری ۳گانه در سبک ماجراجویی و هیدن آبجکت می باشد. در هنگام اولین ورود امیلی به مغازه ی عتیقه فروشی عمویش که فوت کرده، وی با بسیاری از اشیای آشنایی که یک دختر در اولین دیدارش از یک فروشگاه با آن مواجه خواهد شد روبرو می شود. در بین آن ها، یک شیء جدید ناآشنا می باشد، یک دفترچه خاطرات به جا مانده! امیلی دست خط عمویش را می شناسد و تعجب می کند که چرا عمویش یک جنس عتیقه ی بسیار گران بها را غیرقابل فروش می کند. در هنگامی که امیلی غرق در کتاب شده است، متوجه می شود که کتاب بر روی وی اثر گذاشته و او را مصلوب خود کرده است. حال یا وی باید تمامی معماهای این دفترچه خاطرات را حل کرده و متوجه شود، یا اینکه تا ابد در سحر و جادوی این دفترچه باقی خواهد ماند.

Antique Shop Book of Souls v1.00.175 PC-TE

 

Antique Shop Book of Souls cover دانلود بازی Antique Shop Book of Souls v1.00.175 برای PC

 

ابوالفضل بازدید : 17 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

عنوان The Novelist از شما یک سئوال اساسی می پرسد: می توانید به آرزوهایتان بدون ترک اشخاصی که دوست دارید برسید؟ بازی بر روی Dan Kaplan که یک رمان نویس مشغول به نوشتن مهم ترین کتاب زندگی اش در مورد خودش می نویسد می باشد. در حالی که سعی می کند بهترین همسر و پدر باشد. خانواده ی Kaplan باید به یک خانه ی ساحلی دورافتاده برای تابستان بروند، و از حضور کسی که باید خانه را با آن شریک باشند بی خبر هستند. آن کس، کسی نیست جز شما!

The Novelist PC-REVOLT

 

The Novelist pc cover دانلود بازی The Novelist برای PC

 

ابوالفضل بازدید : 22 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

در نگاه اول به بازی متوجه میشویم که بازی در مقایسه با دیگر بازی های این سبک از گرافیک معمولی بهره میبرد ولی روند گیم پلی بازی پس از مدتی میتواند شما را بخودش علاقه مند کند. تنها شما هستید که در میان زامبی ها گرفتار شده اید, بازی در شهر Muldraugh و نقطه غربی به وقوع میپیونند و اولین سوالی که در این بازی مطرح میشود این است که شما چگونه میمیرید؟ باید همااند انسان به زندگی روزمره برسید اما وجود زامبی ها باعث دردسر میشود. پرداختن به شغل هایی همچون کشاورزی ، نجاری ، سفارشی سازی شخصیت و پرورش قدرت و مهارت در این بازی از گیمر طلبیده میشود و مقابله با افسردگی، خستگی، گرسنگی، تشنگی و بیماری در حالی که شما برای زنده ماندن تلاش میکنید بازی جذاب تر میکند.

Project Zomboid Early Access PC-SANTA

 

Project Zomboid Early Access pc cover دانلود بازی Project Zomboid Early Access برای PC

 

ابوالفضل بازدید : 23 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

در بازی شما میتوانید یک مرد را به دلخواه خود رسم کنید واو را به دنیای دیگری بفرستید. داستان این بازی بسیار جدید است و تا به حال مطمئنا با بازی شبیه آن مواجه نشده اید، آن هم به این دلیل است که شما خود نقش اول آن را رسم میکنید و به او دستور میدهید چکار کند و در مراحل ۱۴ گانه آن شما با استفاده از نیروی فکر خود تمامی مراحل را پشت سر بگذارید و ساعتهای زیادی خود را سرگرم کنید. در بازی مذکور سلاح ها، ابزار و … در اختیار شما قرار داده شده است که می شود با کمک تمامی آن ها و چند مداد مختلف، میشود از موانع موجود در بازی رد شوید تا می توانید به صورت حرفه ای نقاشی بکشید، از نقاشی ابر بارانی برای رشد گیاهان گرفته تا کشیدن یک تبر برای حمله کردن به حیوانات وحشی!

Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 PC-TE

 

Draw a Stickman EPIC pc cover دانلود بازی Draw A Stickman EPIC v1.0.0.0 برای PC

ابوالفضل بازدید : 24 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 نام اپیزود اول بازی Unearthed می باشد که توسط  تیم Semaphore تولید و بوسیله Semanoor برای کامپیوتر منتشر شده است و درباره کاشف مسلمان ابن بطوطه می باشد. این بازی در اصل به زبان عربی بوده که با صدای انگلیسی در نسخه طلایی خود عرضه شده است و دارای ۲۱ زبان زیرنویس از جمله زبان فارسی می باشد. داستان بازی درباره یک شکارچی پارسی ثروتمند به نام جواد می باشد که همراه با خواهرش دانیا یک تماس تلفنی از مراکش دریافت می کند و از اینجاست که داستان بازی شروع می شود. آنها به دنبال کاشف بزرگ مسلمان یعنی ابن بطوطه هستند و در طول این جست و جو با رهبران ارتش های نظامی، قاچاقچیان آثار باستانی و .. روبرو می شوند که با اتفاقاتی که می افتد داستان بازی را جذابتر می کند.

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 PC-FANiSO

 

Unearthed Trail of Ibn Battuta Episode 1 pc cover دانلود بازی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 برای PC

ابوالفضل بازدید : 20 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Consortium کنسرسیوم یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط  Interdimensional Games Inc طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . منسرسیوم به ائتلاف چند فرد ، شرکت ، سازمان یا حکومت که باهم برای انجام فعالیت‌های مشترک یا ادغام منابعشان برای رسیدن به هدف مشترک گویند . بازی یکی از سه گانه های iDGi-1 است . بازی در داخل یک هواپیمای عظیم که مربوط به آینده است رخ می دهد و تجربه جدیدی از بازی اول شخص را برای پلیر رقم خواهد زد . داستان از آنجا آغاز می شود که در جهان ما دستگاهی به نام iDGi-1 وجود دارد که قادر خواهد بود از طریق زمان و مکان شکافی دیجیتالی ایجاد کند و هرکس با استفاده از اینترنت بتواند از طریق این شکاف سفر کرده و وارد سال ۲۰۴۲ شود. این اولین بازی است که در دل خود ۳ داستان دیگر را جای داده و هرکدام از آنها روایت خاصی برای حوادث و اتفاقات خود دارند . شما به عنوان فرمانده , عرشه کشتی C-3800-D ZENLIL را به دست می گیرید و باید به انجام ماوریت های خود بپردازید . در بازی بیش از ۲۰شخصیت مختلف با دیالوگ های بسیار زیادی وجود دارد و حس زندگی را به پلیر منتقل خواهد کرد و همچنین به شما این امکان داده شده است که در صورت نیاز می توانید نظر خود را مطرح کنید و یا ساکت بمانید . یکی دیگر از نقاط قوت بازی موسیقی متن آن است که برنده جایزه جرمی سول نیز شده است . داستان بازی آنچنان قدرتمند است که شما را در خود غرق می کند و باعث می شود ساعت ها سرگرم شوید .

Consortium PC-RELOADED

 

Consortium pc cover دانلود بازی Consortium برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 600
  • بازدید کلی : 5,058